Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 februarie 2012

Am găsit metrii cubi căutaţi de Chirtoacă şi Becciev

Zilele acesta a trebuit să mă ocup de treburi instalatorii (santehnice), şi coborând în subsolul blocului în care locuiesc am găsit metrii cubi de apă care nu sunt trecuţi prin contoarele proprietarilor de apartamente, dar sunt înregistraţi de apometrul de la branşamentul blocului.

Nu o să vă miraţi: curge, banal, o ţeavă!

De mult nu mă mai ocup de tematica gospodăriei municipale. De vreo câţiva ani, de când l-am întrebat pe Dorin Chirtoacă de ce a introdus taxa pentru deservirea blocului şi primarul mi-a răspuns, vădit iritat: "Ştiţi cât de greu e să administrezi un bloc. Poate doriţi Dvs. să Vă faceţi şef al asociaţiei de locatari?!"

Eu speram că Chirtoacă mă are în vedere pentru un alt post: mai călduţ şi mai decent. Eu credeam că Chirtoacă presupune că eu am alte preocupări filosofice, diferite de cele ale unui şef de SEL. Văzând însă ce perspectivă carieristică mă aşteaptă la Primăria lui Chirtoacă, mi-am luat tălpăşiţa cât de repede am putut. Să nu mă prindă primarul şi să mă facă şăf di jăk.

În toamna acestui an, la Primăria Capitalei se discuta mult despre dispariţia metrilor cubi de apă. Primarul şi directorul "Apă-Canal", Constantin Becciev, au venit cu soluţia simplă: SE PIERDE APĂ, TOT DE PE SPINAREA LOCATARILOR SĂ NE SCOATEM PÂRLEALA! Cine mă va contrazice că soluţia este clară şi simplă, solomonică de înţeleaptă chiar!

Chiar şi aşa, ÎMGFL de care aparţin m-a ultimatat că-mi va pune un metru cub de apă rece în plus, până îmi verific contorul. Pedepsit fără judecată, dar m-a ajutat: că am instalat altul nou cât de repede am putut. Chiar dacă mă simt jefuit cu barbarie, nu o să mă alătur protestelor lui Roşca şi Voronin. Ce-i un cub de apă -- 9,19 lei -- pentru susţinerea cauzei AIE la guvernare. Ei conduc -- noi plătim, ei scumpesc -- noi plătim. Marea diferenţă faţă de regimul comunist este că atunci ne beleau ai lor, şi acum acelaşi lucru ni-l fac ai noştri. Acum avem principii şi valori, ce mai!

Postări populare

Etichete

politica (70) religie (49) filosofie (26) texte sacre (26) geopolitica (23) Maia Sandu (22) dodon (22) realitati (22) economie (21) Rusia (19) elita politică (18) criza morală (17) etnii din Moldova (17) societatea moldovenească (17) lumea rusa (16) Andrei Năstase (15) noi moldovenii (14) Putin (13) civilizatii (13) ideologie (13) interzis desteptilor (13) eastern partnership (12) istorie (12) politică (12) romanism (12) sociologie (12) putere politica (11) ucraina (11) Occident (10) UE (10) democratie (10) existentialism (10) planul pentru Moldova (10) coruptie (9) voronin (9) Transnistria (8) alegeri prezidenţiale (8) aristocratizare (8) cultura (8) proteste (8) stat (8) criza economica (7) electorala locala 2011 (7) Era IT (6) Russia (6) filosofia religiei (6) libertatea presei (6) valori (6) Parteriat Estic (5) alegeri (5) etnici români (5) gender (5) moldova (5) post-modernism (5) românism (5) AIE (4) PCRM (4) anomie (4) etnii (4) guvern (4) horatiu (4) mentalitate sovietică (4) mitropolia (4) presa liberă (4) protest 7 aprilie (4) unirea cu România (4) viitor (4) PASDA (3) PLDM (3) Platforma DA (3) alegeri 2014 (3) alegeri 2015 (3) biserica ortodoxa (3) cercetare (3) definitii (3) electorala 2010 (3) etică (3) fake news (3) fenomenologie (3) fericire (3) guvernul maia sandu (3) manipulare (3) modernizare (3) pasdanaşi (3) unionişti (3) ştiri false (3) BCT (2) BECS (2) NATO (2) PDM (2) Vlad Filat (2) comunicat de presa (2) creştinism (2) electorala 2014 (2) electorala 29 iulie (2) energie (2) ganduri (2) gastarbeiteri (2) identitate națională (2) islam (2) justitie (2) literatură (2) media (2) mentalitate patriarhală (2) mi-a placut si am furat (2) partide proruse (2) poezii (2) psihanaliză (2) război hibrid (2) sate (2) savoci (2) scriitori persani (2) secolul 21 (2) sfinţi părinţi (2) socialiști (2) statalişti (2) Academia de Ştiinţe (1) Andrian Candu (1) Asociaţia Sociologilor şi Demografilor (1) BEM (1) Biblia (1) Donald Trump (1) Freud (1) MIG-uri (1) PAS (1) PL (1) PSRM (1) Patriarhia Rusă (1) Pro-Moldova (1) Renato Usatîi (1) Rogozin (1) alegeri 2019 (1) alianta kozak (1) comuniști (1) electorala 2012 (1) electorala 2019 (1) greceanii (1) indo-europeni (1) jdun (1) limbi straine (1) lingvistica (1) metode de invatare (1) migranţi (1) mitologie (1) retorica (1) sat (1) scripturi (1) serviciile secrete ruseşti (1) sistemul de învăţământ (1) sondaj de opinie (1) stat autoritar (1) stat totalitar (1)